jueves, 15 de octubre de 2020

Vols conéixer-me una mica més?

Hola a tots! 

Primer de tot vull donar-vos la benvolguda al meu blog, espere que gaudiu i aprofiteu tota la informació que penge al llarg del curs!

El meu només Maria, tinc 20 anys i des que era xicoteta m'agrada molt fer esport. Quan vaig créixer una mica més, van començar a agradar-me molt els xiquets, aleshores vaig decidir que en el meu futur, volia dedicar-me a ser mestra d'educació física.

El meu esport favorit és el basquet, fa molts anys jugue i pense seguir fent-ho molts anys més. No obstant això, m'agrada molt jugar a uns altres esports com tenis, frontó, o futbol, i també, jugar a esports nous com és per exemple per a mi la pilota valenciana.

Qualsevol crítica constructiva estaré encantada de llegir-la. 

Moltes gràcies per la vostra atenció!

No hay comentarios.:

Publicar un comentario

Avaluació i Reflexió.

  Després del viscut i a partir dels dos articles de l'aula virtual que nomene a continuació i que han sigut la base teòrica del bloc. C...